wtorek, 11 czerwca 2013

Cooper.

Wczoraj robiliśmy z Przemkiem muffinki dla Asi na urodziny. Wbijam jajka do miski, najpierw nalewając je do mniejszej miseczki, żeby zobaczyć, czy to nie zbuk ( w sensie śmierdzące, niedobre jajko). No to po drugim mi się to znudziło i postanowiłam od razu je wlać, bo przecież nigdy nie trafiłam na zbuka. I wiecie co? Ja mam takie super szczęście, że akurat trafiłam na zepsute jajko xDD. Przemkowi cały czas spadał nóż, zalał mi książkę kucharską i chciał ją wrzucić do piekarnika..Suma sumarum, muffinki wyszły na wysokosć ok.3 cm, z góry przypieczone, z dołu niezrobione. Według całej reszty ankietowanych, bo mi tam smakują.


Dziś urodziny Asi.

A tak sobie dziś dobry humor w sumie mam, co miało odzwierciedlenie w moich dzisiejszych żartach.
No bo co mówi Windows?
Windows Movie Maker. Ha.ha.ha.
Ale to jest śmieszne przy Pepem, bo on wie, o co chodzi xD.

Biegaliśmy Coopera na wfie. Takie tam oddychanie cały czas przez usta, bo nos zapchany :c. "8sekund" i dzida. Jestem z siebie zadowolona.
A potem pan Tomek mi kazał biec 4x4 minuty z minutową przerwą między seriami.
I ogólnie rzecz biorąc, przebiegłam dziś 22 kółka :3. A! Wczoraj też biegałam. JA. BIEGŁAM. Magia, nie?

Projekt chłopaków na wosie. Jeny, jak okropnie :c. Jak można zamiast "Rosja" przeczytać "agresja"? Projekt Aci, Pauli, Konkle, Eli i Moni podobał mi się o wiele bardziej. Ale to tylko moje zdanie.
Na biologii coraz luźniej, co jest bardzo dobre.
Religia i trochę beka z łaciny, a raczej z tego, jak niektórzy ją przeinaczali.

Poćwiczyłam sobie i dodałam sobie wyzwanie nożycowe i plankowe. A przysiadowe dodałam 3 dni temu, a dziś wypada przerwa :c. No to czekamy na efekty.

I znalazłam taki fajny obrazek motywujący i chciałam do na tapetę wrzucić, ale się (uwaga, szuka dobrego słowa) sformatowało? W każdym razie, zrobiło się niewyrażne i nieczytelne. Hm, to może się spikselowało. Nie wiem. Nie chce się przywrócić pierwotna tapeta i tojest niefajne. Trzeba będzie Przemka poprosić o pomoc.

Jutro fizyka, pewnie wystawianie ocen. Czuję dolne rotacje, jakby to powiedział Kubuś.

"People help the people"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz