wtorek, 23 kwietnia 2013

Sentymenty

Chcę coś zmienić, ale nie zmieniając. Nie wyrzucając tych wszystkich gratów, które są mi niepotrzebne, ale które mają swoją historię, wspomnienia. Po co mi na przykład "trzepacz" z meczu szczypiornistów z wizerunkiem Szmala? Łapie kurz. Jednak sądzę, że gdybym go wyrzuciła, zerwałabym kolejną nić łączącą mnie z piłką ręczną. Przecież uwielbiałam patrzeć, jak on broni, chciałam być taka jak on. Albo drugi "trzepacz" z drużynami narodowymi, z których nie znam nikogo.
Bez tego byłoby czyściej, byłoby.. inaczej.

Spełniam się jako nauczycielka polskiego dla brata - nigdy nie będę chciała zostać nauczycielką.
I jako niańka. Weszłam za rączkę z roczną dziewczynką po schodach. I było mi.. fajnie.

Czekam półtorej miesiąca.

Trochę zabolało udawanie, że nic się nie stało, nic się nie dostało.

Rozpoczęłam kolejną alergiczną znajomość z niejakim Mateuszem. Pewnie nigdy więcej go nie spotkam.

Dziękuję za ten komentarz.

"Tell me that you need me cause I love you so much
Say you'll never leave me cause I need you so much"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz