wtorek, 14 maja 2013

Teatr

Tak więc dzisiaj w teatrze na "My, dzieci z dworca Zoo". Myślałam, że będzie fajniejsze. Miałam iść na przełaje, ale wyszło, że jednak nie idę. Pan Tomek stwierdził,, że znowu mam lenia. Nieprawda.

Dostałam ostatnią część "Szeptu"i dwie części "Delirium" czy jakkolwiek to się pisze. Jeszcze "Syn Neptuna". I Ania podrzuci mi niedługo 3 część tego na "D".

Zbliża się wielka pk z histy, a ja nie uczę się w ogóle ostatnio.

Jutro kartkówka z fizyki, nie ma taty, który by pomógł. Będziemy się jutro Petucha pytać, a co.

Zaraz trzeba wyjąć kości z octu i wody. Fufufufufu, już rzygam. :/

"Zdjęłam buty i zawiesiłam je na palcu. - Marzę tylko o łóżku.
-W takim razie mamy podobne marzenia.
-Ty też marzysz o łóżku?
-Marzę o t o b i e w moim łóżku."
Jednak Patch <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz