poniedziałek, 25 lutego 2013

"Wyprawa"

TO JEST NOTKA Z PIĄTKU, NIE MAM POJĘCIA, CZEMU SIĘ NIE WYSŁAŁA. NIC W NIEJ NIE ZMIENIAŁAM. XOXO.

No to nie mam ogarniętych lekcji wszystkich zaległych, a głupio mi tak znowu męczyć Anię i Asię oraz Adama :c.
+ 2 prace z polaka. Huhu.

Tak sobie po szkole zostanięcie troszkę dłużej :).
"To ile my mamy lat..?"
Mi się podobało.
Taki fajny śnieg :3.
Przyjemnie jest nieprzegrywać w bitwie na śnieżki z kimś, kto teoretycznie powinien ją wygrywać.
I te pady.. Bajka.
Zepsute arcydzieło, które naprawiliśmy pięknymi literami, no bo jakżeby inaczej.

Poznali się z Inką :D.
Tak trochę uknuli spisek przeciwko mojej osobie, starającej się podtrzymać kontakt.. Więcej z Wami nie idę..

Inka, uwielbiam nas i Empik xDD.
Daro (Inka: Ile on ma lat?! :OOO), Wiertło (tak dla porównania, wszedł zaraz po nim, hahaha :D), Daniel i jego kolega. Nie ma to jak pomoc.
Nie no, po prostu. Nikt inny by tam tyle ze mną nie wytrzymał.
Poza takim jednym, z którym się tam wybiera świeczki przez 1,5 godziny.

Przyjechał sobie tatuś i jest fajnie.
A ja dostałam kolejną część "Klatwy tygrysa" <333.

"Tylko z nią tańczyły żywioły."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz