wtorek, 22 stycznia 2013

Nocka u Inki.

Będzie krótko i treściwie, bo w gościnie jestem.

Pobudka o 3.39, trochę takie pisanie z Przemkiem, który nie dał rady potem obudzić mnie o siódmej, przez co wstałam o 8.51. Dyktando z bratem. "curka". No ba <3.
Siłka. Jakichś dwóch przystojniaków, hmhm. Wczoraj byli inni.
Podczas powrotu zatrzymanie się na moście i oglądanie zamarzniętego czegoś.
W domu ogarnięcie i do Inki.
Inka dałn xD. Kochamy nasze odpowiedzi videło na asku :3.
http://ask.fm/Chocollaaateeee - ask Inki
ask.fm/Jesuislaideetgrosse - i mój.
My szalone :3.
Ising, xoxo <3. Ten talent Inki xD.
Tosty.
"Egzorcyzmy Emily Rose" i sztywnienie na podłodze :D.
Nawet mi jedno zdjęcie ładnie wyszło o.O.
Szog totalny.

Zaraz idziemy spać, bo Inka ziewa i mówi, że jest śpiąca.
Wpierdziela mi wszystkie delicje.

A Przemek sobie wyjechał :c.
Za trzecim razem, ale jednak. :D
Miłej zabawy.

2 - 450

"Mrugnij, a polecą szyby z okien."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz