czwartek, 31 stycznia 2013

Varsovie.

Czemu nie mogę być jak Kiksi, który ma wszystko gdzieś i jego jedynym problemem jest to, że nie wie, którą postać w LOL-u wybrać.. Gdzieś ma diety, ćwiczenia, siłownie, naukę. A i tak mu wszysrko wychodzi.

Znów wstałam wcześniej, niż budzik. Zaczyna mnie to irytować, bo chce mi się spać później.

Zaraz pzyjadą goście i będę musiała rozmawiać na dziwne tematy. Ojoj.

Skóra mi schodzi. Z twarzy. Chyba od mrozu. Boli i brzydko wyglądać, a ja nie wiem, co z tym zrobić :/.
Bubu. Może babcia będzie wiedziala.

Wiosna idzie. Nie ma prawie śniegu. Pelno kałuż i chlapa. Słoneczko, wyjdź.

Dziękuję Izu za dedykację :D.

Trzeba będzie dziś obejrzeć 'Uwagę" albo coś innego i ten głupi reportaż/spawozdanie napisać, cokolwiek to ma być.

Nie będę Ci przeszkadzać. Zachowaj te SMS-y dla kogoś ważnego..

"Żałuję, że Cię znałam."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz